top of page

Všeobecné obchodné podmienky

KONTAKTNÉ ÚDAJE PREDÁVAJÚCEHO:

Názov: SCELT, o.z.        

Sídlo: Baštová 7, Bratislava 811 03

IČO: 423 574 46  

DIČ: 2024037081      

Banka: Slovenská Sporiteľňa

Konštantný symbol: 308

E-mail: chair@scelt.sk

IBAN: SK45 0900 0000 0051 6896 2353

SWIFT: GIBASKBX

Nie sme platcami DPH. 

 

SPÔSOB ÚHRADY:

  • Bankový prevod: variabilný symbol a detaily bankového spojenia budú kupujúcemu zaslané e-mailom po zadaní prihlášky alebo vo faktúre, ak si o ňu kupujúci požiadal prostredníctvom registračného formulára.

  • Kupujúci sa zaväzuje uhradiť sumu do doby splatnosti určenej na faktúre na bankový účet predávajúceho. V prípade neuhradenia tejto sumy sa objednávka automaticky ruší. 

 

STORNO PODMIENKY:
Prihlášku na podujatie je možné zrušiť pred zaplatením.  Po zaplatení účastníckeho poplatku je možné storno objednávky iba za nasledovných podmienok:

 

  • Inovačné vzdelávanie InnovateELT – možnosť stornovať do 14 dní od zaplatenia poplatku. Po uplynutí 14 dní od zaplatenia poplatku kupujúci stráca nárok na jeho vrátenie, a ten v plnej výške prepadá v prospech občianskeho združenia SCELT.

  • Konferencia ELTforum – ak zrušenie nastane po zaplatení poplatku, kupujúci má nárok na vrátenie 50% zo sumy ALEBO si za seba nájde náhradníka. Registrácia náhradníka prebehne bezodkladne cez kontaktný forumulár podujatia, kde do poznámky uvedie meno pôvodného účastníka a zároveň informuje o zmene registrácie v prospech náhradníka. Zároveň emailom (chair@scelt.sk) informuje o zmene v registrácii. 

  • Membership (členstvo) – platí vždy na aktuálny školský rok, t.j.  do 31. augusta aktuálneho školského roka. Možnosť stornovať do 14 dní od zaplatenia poplatku. Po uplynutí 14 dní od zaplatenia poplatku kupujúci stráca nárok na jeho vrátenie, a ten v plnej výške prepadá v prospech občianskeho združenia SCELT.

 

ZRUŠENIE PODUJATIA PREDÁVAJÚCIM:  

V prípade, že bude podujatie zrušené z dôvodov na strane predávajúceho, kupujúcemu bude už zaplatený účastnícky poplatok vrátený v plnej výške, a to najneskôr do 15. dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo ku zrušeniu podujatia.

 

VIDEO- A FOTODOKUMENTÁCIA PODUJATÍ: 

Vystúpenia rečníkov a prednášajúcich sú v niektorých prípadoch zachytávané na videozáznam a môžu byť s ich súhlasom následne zverejnené na webových stránkach a internetových portáloch spravovaných prevádzkovateľom a/alebo na sociálnych sieťach. 

Fotografie z podujatí môžu byť zverejnené na webových stránkach alebo sociálnych sieťach spravovaných prevádzkovateľom, ale tiež aj použité na informačných alebo propagačných materiáloch organizácie.

Predávajúci sa zaväzuje neoznačovať na zverejnených videozáznamoch a fotodokumentácii zachytené osoby menom.

Prihlásením sa na podujatie organizované predávajúcim a účasťou na ňom kupujúci potvrdzuje, že vyššie uvedené skutočnosti berie na vedomie a súhlasí s nimi.

 

VYHOTOVENIE ZÁZNAMOV ZO SEMINÁROV / WEBINÁROV: 

Vyhotovovanie akýchkoľvek audiovizuálnych záznamov, videozáznamov alebo fotografií bez písomného súhlasu prednášajúceho počas všetkých seminárov / webinárov organizovaných predávajúcim je prísne zakázané z dôvodu ochrany duševného vlastníctva..

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV (GDPR):
Informácie o zbere a spracúvaní osobných údajov nájdete tu.

 

V Bratislave, platné od 1.septembra 2024 do odvolania.

bottom of page